Info med anledning av Covid-19

Vi på Oud Huset tar oron för Coronaviruset, Covid-19, på stort allvar och gör allt vi kan för att skydda våra kunder och medarbetare från utbrottet. Vi följer händelseförloppet kring spridningen av viruset och följer myndigheternas rekommendationer som uppdateras kontinuerligt.

Vi ber även dig som bokar våra lokaler att hålla dig informerad om de senaste restriktionerna.

För information gällande allmänna sammankomster och offentliga tillställningar inomhus: Klicka här.


Oud Huset har fina lokaler, på Emilstorpsgatan i Malmö, som du kan hyra för dina fester och event.

للمعلومات باللغه العربية

Om lokalen: 

  • Pris för bokning under september: 3500 kronor.
  • Pris från och med 1 oktober: vardagar 5000 kronor och helger 8000 kronor.
  • Desposition 1000 kr. Betalas tillbaka när ni lämnar tillbaka nycklarna om ni har utfört städningen och det inte finns skador i lokalen.
  • Festlokalen är ca. 100 m2.
  • 10 st stora runda bord + 70 stolar ingår.
  • Tillgång till två toaletter.
  • Tillgång till städrum.

Tillägg: 

  • Ett starkt ljudsystem 1000 kr.
  • Städning 1000 kr om du inte vill städa själv, dock måste ni alltid grovstäda själva.
  • En automatisk kaffemaskin som har många dryckesalternativ: 1000 kr.
  • Du kan även hyra vår andra sal (ca 80 kvm) som innehåller ett kök för 2500 kr, denna sal går bara att hyra i kombination med den stora festsalen.
  • Vi kan även ordna catering, dukning, dekoration, DJ eller musikband. Fråga om offert!

Betalning:

  1. Räkna din totalsumma (pris på festlokal + tillägg).
  2. Välj betalsätt (Bankgiro: 5486-5068 eller Swish-nummer: 123 324 45 30).
  3. Skriv ditt namn i meddelanderutan så vi vet att du har betalat.
  4. Skicka en bild som bekräftar din betalning till info@oudhuset.se.
  5. Efter vi har fått din betalning så kommer vi att skicka din bokningsbekräftelse.
  • Observera att din bokning är preliminär tills vi har fått in din betalning.

Städning:

  • Städningen omfattar huvudsalen, toaletterna, trappan, ingångshallen samt gården utanför lokalen.
  • Alla dekorationer ska tas bort.
  • Samla alla sopor, engångstallrikar, matrester i sopsäckar, som ni kan hitta i städrummet.
  • Samla alla burkar samt alla glasflaskor i separata sopsäckar.
  • Sopsäckarna ska läggs inne i ingångshallen bakom huvuddörren. Fimpa på fimpstället och samla fimpar från golvet utanför lokalen.

Avbokning:

Villkoren nedan gäller vid eventuellt avbokning:

  • Om avbokning sker mer än 14 dagar innan det bokade datumet kommer vi att lämna tillbaka hela summan som ni har betalt.
  • Om avbokning sker 7-13 dagar innan det bokade datumet kommer vi att lämna tillbaka 75% av den betalda summan.
  • Om avbokningen sker 3-6 dagar innan det bokade datumet kommer vi att lämna tillbaka 50% av den betalda summan.
  • Om avbokningen sker 0-2 dagar innan det bokade datumet kommer vi att lämna tillbaka 25% av den betalda summan.

Våra regler:

  • Du måste vara över 18 år för att kunna står på hyresavtalet.
  • En kopia på ditt ID måste skickas till vår e-postadress: info@oudhuset.se.
  • Endast medlemmar i Kulturförening Oud Huset får hyra festlokalen. Bli medlem här!
  • Den medlem i Oud Huset som hyr ut vår festlokal får bara lov att använda den till sitt egna privata event. Det är helt förbjudet att hålla i en allmän fest och sälja vidare biljetter till andra.
  • Den person som har gjort bokningen och godkänt våra villkor är ansvarig för att ta hand om lokalen, behålla nycklarna och inte lämna de till någon annan. Du är ansvarig för att öppna och låsa lokalen själv samt är den ansvariga personen för alla typer av skador som kan eventuellt hända.
  • Ni får ta hänsyn för COVID-19 och följa folkhälsomyndighetens regler och rekommendationer.
  • Ni är ansvariga för att låsa dörrarna efter ert event enligt våra instruktioner.
  • Lokalen måste städas ordentligt efter eventet. Lokalen ska lämnas i samma skick som ni tog emot den. Ej ordentligt städad lokal debiteras med 1000 kr.
  • Förlust av nycklar debiteras med 1200 kr.
  • Oud Huset har rätt att neka din bokning ifall vi anser att ditt event inte är lämpligt att utföras i våra lokaler.
  • Alla typer av skador på lokalen, apparat, instrument, möbler mm kommer att debiteras.
  • Om du vill titta på lokalen så är du välkommen mellan kl 13:00-17:00 vardagar.
  • Om du bokar lokalen så kan du få nycklarna samma dag och måste lämna tillbaka de dagen efter senast kl 12:00.
  • Efter din bokning så kommer du få en orderbekräftelse, du har då 48 timmar på dig att betala för din bokning.
  • Efter att vi har fått din betalning så kommer du att få en bokningsbekräftelse.
  • Alla priser gäller ej högtider. Fråga om en offert om du vill boka lokalen under nyårsdagen, trettondagen, alla hjärtansdag, påskafton, valborgsmässoafton, kristi himmelsfärdsdag, sverigesnationaldag, midsommarafton, alla helgons dag, första advent, luciadagen, julafton eller nyårsafton.

 

Vår kontaktperson: Izmat Labad

Telefonnummer: 0732505156 eller 0704857917

Emailadress: info@oudhuset.se

Kalendern laddas...
Powered by Booking Calendar
- Tillgänglig
 
- Bokad
 
- Reserverad

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.